מדיניות החלפות והחזרות
החלפה/ ביטול עסקה
אנו, במאגה וויב פועלים כדי לספק לכן.ם את השירות הטוב ביותר.
אם הינכן.ם מעוניינות.ם להחליף/ לבטל עסקה שבצעתן.ם באמצעות אתר החברה הינכן.ם רשאיות.ם לעשות זאת בהתאם להוראות ובהתאם לחוק הגנת הצרכן – התשמ”א 1981 והתקנות מכוחו (“החוק“).
החלפה/ ביטול עסקת רכישה שבוצעה באתר החברה יתאפשר על ידי הגשת פניה לחברה על ידי הלקוח, בדרכים המפורטות להלן, החל מיום ביצוע העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר.
על אף האמור לעיל, החלפה/ ביטול עסקה על ידי אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (כהגדרתם בחוק) יתאפשר תוך ארבעה חודשים מהמועד האמור, בהתאם למפורט בחוק.
הדרכים למסירת הודעת החלפה/ביטול על ידי הלקוח.ה:
- בהודעת וואטסאפ/בשיחת טלפון למספר : 0525841760
- בהודעה באינסטגרם של MAGAWAVE
*החלפה ראשונה בחינם במידה והתנאים להעיל מתקיימים*
החזרת המוצר, החזר כספי ודמי ביטול
לקוח המעוניין לבטל עסקת רכישה, יחזיר את המוצר לחנות החברה או ישלח את המוצר בדואר רשום לכתובת החברה כמפורט בסעיף 1 לעיל, תוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את פרטי העסקה, לפי המאוחר מביניהם, בצירוף חשבונית / שובר החלפה מקורי.
ביטול עסקה יתאפשר בתנאי שהמוצר הוחזר על ידי הלקוח לחברה, כשהוא תקין, נקי, לא נעשה בו שימוש, לא נשטף ו/או כובס, עם תגיות מקוריות מחוברות ומדבקת ההיגיינה לא הוסרה.
ביטול עסקת ביגוד והנעלה
זכות הביטול תלויה באופן ביצוע העסקה:
רכישה בחנות: ניתן לבטל את עסקת ביגוד והנעלה מיום הרכישה ועד תום שני ימים שלאחריו שאינם ימי מנוחה. במקרה של ביטול העסקה רשאי העוסק לגבות דמי ביטול עקב חרטה בגובה של 5% או 100 ₪ (הנמוך מביניהם). בעסקת אשראי רשאי העוסק להוסיף 2% נוספים ובנתאי שיוכיח שנגבת ממנו עמלת אשראי זו.
במוצרי הלבשה תחתונה, לרבות בגדי ים, לא ניתן לבטל את העסקה עקב חרטה.
התנאים לביטול העסקה הינם: אם תווית המחיר לא הוסרה ואם מחיר הפריט מעל ל-50 ש"ח, כל זאת בתנאי שלא חלה הרעה במצב המוצר.
אם מועד הביטול כבר חלף, על העוסק לפעול בהתאם למדיניות החזרת טובין (פירוט בהמשך).
ביטול עסקה עקב פגם: במקרה בו הצרכן מבקש להחזיר מוצר לבית העסק בשל היותו פגום, לא יחולו בעניין זה תקנות ביטול עסקה, במקרה של פגם במוצר, קיימות הגנות אחרות בחוק, ויש לצרכן הזכות לדרוש תיקון או החלפת המוצר למוצר אחר, ואם לא תוקן הפגם תוך זמן סביר או לא הוחלף המוצר (לפי הנסיבות) הצרכן רשאי לבטל את העסקה ולדרוש את כספו ללא דמי ביטול.
בעסקת מכר מרחוק של מוצרי ביגוד והנעלה, סעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן מאפשר לצרכן לבצע ביטול עסקה באופן חד-צדדי מיום עשיית העסקה ועד 14 יום מיום קבלת המוצר או מיום קבלת טופס גילוי לפי המאוחר מביניהם. כמו כן, החוק מחייב משלוח הודעת ביטול עסקה בכתב. ניתן לשלוח את הודעת הביטול בדואר רשום, בפקס או במייל, ומומלץ מאוד לשמור עותק של מכתב הביטול ואישור הדואר, הפקס או המייל.
במכר מרחוק, ניתן להחזיר גם מוצרי הלבשה תחתונה ובגדי ים.
*נכתב בלשון זכר אך מתייחס לכל המינים*